Nie masz konta? ZAŁÓŻ
ForumForum | Racial Wars: Gra karciana | Zasady gry | Pytania dot. mechaniki

Pytania dot. mechaniki

Nie masz konta? ZAŁÓŻ
2012-09-12 15:11:12
#1
Xir
Ranga: nowicjusz
awatar
Na forum od: 2012-09-12
Skąd:
Postów: 1

Pytania dot. mechaniki

Czy lider jest traktowany jak Jednostka?

Czy akcje na kartach w grze można zagrywać wielokrotnie w danej turze jeśli zapłaci się ich koszt?


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function eregi_replace() in /home/pentakl/ftp/pentakl.pl.www/Include/funkcje.php:969 Stack trace: #0 /home/pentakl/ftp/pentakl.pl.www/Include/funkcje.php(948): forumPoliczSlowa('<p>Czy lider je...') #1 /home/pentakl/ftp/pentakl.pl.www/forum.php(29): forumWstawPosty('165', 1) #2 {main} thrown in /home/pentakl/ftp/pentakl.pl.www/Include/funkcje.php on line 969